دانلود دعا از نوحه با صدا مداحی جدید مولودی روایت حکایت داستان حدیث ۹۰

دانلود جدیدترین نوحه مداحی ها مراثی روضه دعاهای زیبا با معنی احادیث حکایات روایات کمیل معراج بوی سیب ۱۳۸۹ ۱۳۹۰ کریمی قطری ذاکر

دانلود دعا از نوحه با صدا مداحی جدید مولودی روایت حکایت داستان حدیث ۹۰

دانلود جدیدترین نوحه مداحی ها مراثی روضه دعاهای زیبا با معنی احادیث حکایات روایات کمیل معراج بوی سیب ۱۳۸۹ ۱۳۹۰ کریمی قطری ذاکر

حدیث درباره استقامت

حدیث درباره استقامت


در ادامه مطلب

 استقامت  

قال الله الحکیم : (فاستقم کما امرت و من تاب معک 
: اى پیامبر صلى الله علیه و آله تو چنانکه ماءمورى استقامت کن و کسى که با همراهى تو بخدا: رجوع کرد (نیز پایدار باشد)(39)
قال الصادق علیه السلام : من ابتلى من المؤ منین ببلاء فصبر علیه کان له مثل اجر الف شهید 
: هر مؤ منى به بلائى مبتلا شود و بر آن صبر کند برایش مثل اجر هزار شهید خواهد بود.(40)
شرح کوتاه :
بلاءها و گرفتاریها با استقامت و پایدارى آسان مى شوند.
هر صاحب درد چون ایمان دارد بخاطر امتحان بى صبرى نمى کند تا به ایمانش خدشه وارد شود.
اینکه فرمودند (مؤ من از کوه سخت تر) است بخاطر پایداریش در مقابله با دشمنى ها و از دست دادن اموال و فرزند و مانند اینهاست ، حتى مؤ من کامل حزن بر قبلش راه پیدا نمى کند.
ناسازگارى روزگار با عزم ثابت و تیشه استقامت ، مشکل ایجاد نمى کند مگر کسانى که این صفت را ندارند و به اندک ناملایماتى از جا کنده مى شوند.
اگر دین خدا امروز به دست ما رسیده با استقامت پیامبر صلى الله علیه و آله و صبر امام على علیه السلام .




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد